Thursday 27 December 2012

Menggamit memori~

Asalamualaikum!~hari ini  saya akan menceritakan tentang  sekolah saya!dimana saya akan ceritakan bakal ex-school and new school~ yaa!~ zaman rendah saya akan tamat tak lama lagi~sekejap saja dapat jadi senior!~ TT.TT dah nak jadi junior balik!! huhuhu...saya akan bagitahu dimana sekolah saya dan apa nama sekolah saya! yang biodata sekolah tu masa form 3 lah insyaAllah hehehe~

so..nak start dari mana? nama sekolah? ok! saya sekolah di Sekolah Rendah Ibnu Khaldun..terletak di Jalan Kebun,Klang.
my lencana!~
so uniform?

p/s:ini masa darjah 5 XD
uniform:
tudung:biru
baju:biru
kain:blue black
kasut:putih

nak rewind masa zaman sekolah saya lah :D...tak kesah kan?

sukan darjah 4 :D cool kan?!
comel!~ time tu chubby..darjah 5 kurus sikit! (yeke?) tapi betul tau~ bukti:

skinny and tinggi u know!~ p/s: tu barisan pustakawati!~ :3 darjah 5 baru kena lantik! huhuhu
fact: dulu masa darjah 4, i jadi penolong ketua kelas hohohoho (tetiba)

jadi..umur makin bertambah bukan? orang pun akan berubah..ya!~ saya macam tu!~ saya makin lama makin go wild yaaa!!~ u go girl!!~

beza masa saya darjah 1,2 & 3,orang tak faham saya,abaikan budak hingusan macam saya :'( kecuali Nur Aisyah bt Ahmad Zaki dia je yang kawan saya!~
<<

darjah 4: makin bersosial :D ramai kawan dude!~
darjah 5: eco-friendly still budak skema and nice girl tapi still ada rekod kesalahan iaitu ugut orang yang sama 2 kali :D itu dah start dah ;)
darjah 6? hermmm tau2 lah



Tapi i baik ok!~ x jahat or buli orang sampailah jadi BFF Norawada Madi and Yana Sofian semasa akhir tahun ;) !~ GOSIP DIMANA2 SAHAJA!~ lelaki? hmm semua kitaorang sakat! ! peraturan? aku tak heran dah! gi je lah kluar panjat  pagar sekolah(nampak beno nipunya) beli coolblog jer pun..lek arh!~

thats our officially group..Hazirah tak sangat lah ;3 
and my other group that me who is make the group....YUP!~ its The Polka-Babe!! muehehehehe!!~ dapat pngesahan AinMaisarah!!





Akhir tahun: :(

Baju khas untuk akhir tahun!! yea!! did u see me? chubby kan?! dah chubby balik...awwww~~


arghhh rindu kekawan!~

~-----------------FLASHBACK TAMAT-----------------~

Sekarang saya akan start sekolah! anda yang membaca pun sama juga kan? comment lah sekolah kat mana.. ^^v
saya sekolah menengah ibn khaldun yea!!~~ sama sekolah hahahahah !!~

cun!!~

yap!~ this will be my new school!! sekolah menengah ibn khaldun!~ jjang!~ tak sabar2!!

My uniform!!~ oklah sampai sini jelah! penat taip nihah!~

1 comment:

  1. haha , nice blog . congratz ~! teruskan perjuangan .

    ReplyDelete