Tuesday 4 December 2012

Perjumpaan Tahunan Ain Maisarah 2012

Assalamualaikum WBT, hari ini saya akan menceritakan pengalaman saya semasa di Perjumpaan Tahunan Ain Maisarah 2012 (PTAM 2012).Alhamdulillah,segala puji bagi Allah SWT kerana telah membenarkan apa yang dirancang. :D saya juga berterima kasih kepada ibu & bapa saya ;)Dan event ini diadakan di Menara Kuala Lumpur ^_^

OK!~ sambung balik....ceritakan pengalaman or story semasa di sana ?? ALRIGHT~~

Ibu saya kejutkan saya "dah pukul 8 ni bangunlah~" ok saya bangun dan saya di Rawang time tu. jadi saya siap2 dan zzzzuupp!~ pukul 8:15 pagi dah siap~"awal nya sarah siap O_O" mak lang saya kata..."oh bese~~" hehehe... XD
so saya sarapan2 dahulu and then tunggu parent saya :D......
sejam kemudian~
Ayah cepatlah!!~ nanti lambat!!and the saya bertolak tepat2 pukul 9:30 ^^ tapi berita buruknya~ time otw... jam dah menunjukkan pukul 9:45!! saya gelisah sangat2!~ dan hantar mesej kepada kak Tasha & Elin "kaunter tutup pukul berapa????!!" memang risau gila2 lah time tu!~ Alhamdulillah saya sampai 10:10 pagi ^_^

semasa pendaftaran,saya begitu terkejut!~ ramai orang juga rupanya ==" yang pasti abang Azanil tak ramai geng (IFAFB) HEHEHE~yang paling best~ kak Izanor,abang Aman,abang Cha' o(betulkan ejaannya? huhuhu) & kak Ain ingat saya!~ oya!~ The PolkaBabes RULEZ!!~

selepas berdaftar...saya rasa awkward sikitlah kan sebab saya baru datang...lepas beberapa moment ada seorang perempuan macam sebaya saya duduk tepi saya~ rupa2 nya Alia !! admin Fanpage Ain Maisarah! Tiba2 ada seorang lelaki di hadapan kami pandang Alia lama2...rupanya itu admin Adza XD hahaha sweet couple lah katakan~

Tiba masa untuk dibahagi kumpulan:saya & Alia kumpulan biru (yes!~) kami tertanya siapa ketua kami..tiba2 Uncle Syaizul bagi pengumuman"bla bla  bla~ ketua kumpulan biru ialah abang Hazlam Anuar novel dia akan diterbitkan bersama kak Ain bulan ini" semua orang blur bila nama abang Hazlam disebut termasuk saya dan Alia XDD LOL~~Selepas itu,kami pun dibahagi2 kan, Adelin masuk biru yes!!Tiba ada lelaki macam lepasan PMR berdiri tepi saya...kak Izanor:"hai ~ Amir baru datang?"APA? Amir?? cam kenal saya pun toleh...rupanya Amir Taufiq :D saya pun sapa sambil 'awkward'


Saya:..A...A.....Amir???? 0_0?

AT:Hanis??
saya:yup!~
AT:tinggi rupanya~ dalam FB pendek (==)
saya: ...~ biasalah !~

so kami pun dah kurang awkward~ tiba2 , ada orang sapa saya lagi~

?:Hanis!
saya:? ya??

?:ni kite lah izz zara adlin!!
saya:ohh adelin!~ yea awak masuk biru
Elin:hehehe~


selepas dibahagi,kami disuruh untuk duduk didalam kumpulan or bulatan dan kami diminta untuk melakukan perkenalan sesama sendiri AKA ice breaking :D!kiteorang kena panggil abang Hazlam...abang Alam (semulajadi~~)


after that~~Kami naik ke MKL :D time sudah sampai~ saya dan elin berkepit je~ sekali ada orang macam ragut beg saya 0_0!!! Rupa2nya Amir Taufiq niehh~~ dia tanya nak gi mana, jawablah nak gi round2~~ oklah die pun join kiteorang tapi elin tak de dia beli charm untuk phone T.T so saya dan Amir nilah je yang jalan2~ saya cakaplah nak carik abang Aman ~ dia pun angguk2 jeler~~skali dia cakap: tu hah !~ abang aman gilah!~....OK !~ MISI MENYAKAT!! hohoho....(lagu jaws) jeng jengejengejengengje BAAAAA!~ hahaha abang Aman pandang cam nie je =_0 LOLOLOLO~
Amir dah duduk dekat ngan kedai keychain jadi saya teruskan misi cari abang Azanil pula huhuh!~ dan kak Tasha ^^ saya sapa dia dan dia terus minta tangkap gambar ! waah~ awesomee~~ abang Azanil~~ (lagu jaws) hai abang Azanil!!~ 

AF: eh!~ Hanis!!
me:iya!~ sian abang Azanil tak ramai datang

Af:tulah :(
me:kenapa zulaizat tak datang ?

AF:dia tiada transport :(
me:tulah~lainkali tumpangkan die...oklah saya nak merayap dulu bye!~ ^^
AF:he3 ok2 !

so chanie pun shopping lah puas2 beli 3 charm & earphone hello kitty!! yeaa!~ pastu jalan lah ala2 diva ke arah kak Izanor,Zuki & Amir... tiba2 diorang bisik2
amboi hanis~ ala2 fasharina hahaha!~ kak izanor & zuki XD~


penat2~

turun bawah gi tengok hooray2!~ duduk ngan Amir,mizi & Elin :D
hmmm~best lah jugak...yang tak bestnya....masa kumpulan biru ambil gambar....


gamba saya,Amir,Mizi & Elin tiada!!~ omaigat!!~ TT.TT sob3 sedihnye nie semua pasal borang survey tuh!~ 

tapi nak buat camne mungkin slah sendiri juga kan?

ok2 terus kepada Sunkaneka...hmm nak cakap apa? HMMMM~~ PUTUS HARAPAN DEN TENGOK MARK BOARD!!  T.T Biru last~! XDD

oklah sampai tu saja XD byeee~~ gambar akan di upload di blog kemudian ya?

No comments:

Post a Comment